محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

فرهنگی بازنشسته
محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

آنــکه نــقــاش است و نــقــشی ساخته
با قـلــــــــــــم طـــــرح نـــــویــی انداخته
آنـــکه چون اســـــطــوره های پارســــی
عــیـن و لامـــی را به مــیــــــم افراشـته
آن مــــعــــــلّــــم آن مـــرّبـــــی آن که او
از فــنــونــش عـــالمـــی پـــرداختــــــــه
او عـــزیــــز است و مــقــامــش پاس دار
چـونـکه یــــــــــزدان نـــــام او بــنـگاشته

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها

گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها

قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه

روحشان لبریز از، احسـاسـها

 ولادت حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها و فرخنده روز مادر و زن را به تمامی مادران و زنان سرزمینم بویژه همکاران بزرگوارم ذر حوزه آموزش و پرورش  تبریک می گویم  

 

  • محمدرضا معنوی
  • ۱
  • ۰

آموزش و پرورش شهرستان بجنورد جهت اسکان همکاران محترم  ، مسافرین و زائرین امام رضا (ع) تمهید مقدمات فراوانی نمود تا بتواند امکانات مناسبی برای این عزیزان فراهم نماید در این راستا حدود 600 میلیون ریال تجهیزات اعم از یخچال ، فرش ، تلوزیون ، پتو و ... خریداری نمود و در اختیار تعدادی از مدارس قرار داد که در این ایام بیش از هفده هزار نفر اسکان داده شدند که بیش از یازده هزار نفر آنان خانواده فرهنگی و مابقی کارکنان دولت و مشاغل آزاد بوده اند .

بدینوسیله از زحمات همکاران خوبم در مدارس (سرایداران ، مدیران) و در اداره از همکاری صمیمانه واحد های مختلف به ویژه حوزه معاونت پشتیبانی که به صورت 24 ساعته خدمات رسانی داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

  • محمدرضا معنوی
  • ۱
  • ۰

امروز با حضور تعدادی از مدیران مدارس ، معاونین و مربیان پرورشی و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و تعدادی از مسئولین دیگر آقایان احمدرضا لطیفی معاون پرورشی سابق و حیدرعلی صابری مشاور اجرایی مدیرکل تودیع و  آقایان سیدحسین سیدی زاده به عنوان پرورشی جدید استان و آقای محمد قنبری به عنوان مشاور اجرایی مدیرکل معارفه گردیدند که ضمن خداقوت و تقدیر و تشکر از زحمات آقایان لطیفی و صابری برای بزرگواران سیدی زاده و قنبری آرزوی توفیق روز افزون دارم .

  • محمدرضا معنوی
  • ۱
  • ۰

دانش آموزان شهرستان بجنورد توانستند در مرحله اول المپیاد های هفت گانه (فیزیک ، ریاضی ، شیمی ، کامپیوتر ، نجوم ، ادبیات و زیست شناسی) با قبولی در 79 نفر رشته نسبت به سال گذشته حدودا رشد 34 درصدی را رقم بزنند . سال گذشته تعداد پذیرفته شدگان در این مرحله 59 نفر رشته بود که این موفقیت را به کلیه همکاران پر تلاش و دانش آموزان عزیز تبریک می گویم امیدوارم همین روند رو به رشد در کنکور امسال نیز اتفاق بیفتد ان شاء الله .

 

 

  • محمدرضا معنوی
  • ۱
  • ۰

با تشکر از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات همکاران معزز فرهنگی 

پیشاپیش از اینکه به دلیل مشغله کاری  به موقع نمی توانم پاسخگو نظرات خیرخواهانه و اصلاحی دوستان در شبکه های اجتماعی باشم عذر خواهی می کنم و به اختصار به نظرات چند تن از شما بزرگواران پاسخ می دهم .

پیام همکار محترم با نام نویسنده : یک معلم

درخصوص تخصیص وام ها و ارزشیابی

- لازم است به استحضار برسانم که جهت جلوگیری از تضییع حق همکاران سهمیه اختصاصی به هر آموزشگاه را در اختیار مدارس قرار دادیم تا تصمیمات در حضور همکاران صورت پذیرد و اسامی به اداره ارسال تا نسبت به معرفی این عزیزان به بانک اقدام گردد در صورتی که بعضی از شهرستان ها به صورت متمرکز عمل کرده و در اداره بین همکاران قرعه کشی نموده اند که این امر باعث شائبه بیشتر بین همکاران می گردد لذا اینجانب و همکارانم در انتخاب وام گیرندگان دخل و تصرفی نداشتیم .

- در مورد سوال دوم شما در خصوص ارزشیابی به نظر می رسد منظور شما فرم های امتیاز بندی بوده که در سازماندهی به کار می رود و همکاران مطابق امتیازات مکتسبه سازمان دهی می شوند و در سال جاری احتمالا فرم های تغییرات اساسی خواهند داشت امیدوارم که مطابق فرم های جدید حقوق همکاران بیشتر رعایت گردد .

پیام همکار محترم با نام نویسنده : جناب آقای نامجو

با تشکر از نظر لطف جنابعالی در خصوص راه اندازی وبلاگ لازم به توضیح است که به دلیل بالا بودن میانگین سنوات همکاران محترم شاغل در آموزش و پرورش بجنورد اکثر این بزرگواران متقاضی خدمت در سمت های مدیریت و معاونت هستند و این مهم برای ما در بکارگیری همه این عزیزان به عنوان مدیر و معاون میسر نمی باشد ضمنا پیشنهاد جنابعالی را به معاونت مربوطه ارجاع خواهم داد .

 

پیام همکار محترم با نام نویسنده : سرکار خانم سحر . م

در خصوص نقد شما و فرم های امتیاز بندی لازم به ذکر است که فرم امتیاز بندی جدید که در دسترس همکاران قرار گرفته پیشنهادی بوده و از جانب معاونت محترم آموزش ابتدایی استان طراحی شده است شما می توانید نظرات اصلاحی خود را به صورت مکتوب به معاونت مربوطه انعکاس دهید تا ان شاء الله نظرات شما قبل از نهایی شدن فرم مربوطه لحاظ گردد .

پیام همکار محترم با نام نویسنده : جناب آقای ابوالفضل اصغری از بام و صفی آباد (سرباز معلم )

با توجه به علاقه مندی جنابعالی نسبت به شغل شریف معلمی پیشنهاد می نمایم در آزمونی که در ماه های آینده بناست توسط آموزش و پرورش برگزار می گردد (بکارگیری 5000 معلم جدید در سال 94 ) شرکت فرمایید بنده پیشاپیش برایتان آرزوی توفیق دارم.

 

پیام همکار محترم با نام نویسنده : جناب آقای رضا هنرخواه

با تشکر از نکته سنجی جنابعالی

 

  • محمدرضا معنوی
  • ۰
  • ۰

انا لله و انا الیه راجعون

اینجانب درگذشت بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای خواهر گرامی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای  را که مصادف با ایام عزاداری فاطمی(س) به وقوع پیوسته است  را به معظم له تسلیت  و برای آن مرحومه علو درجات در پیشگاه خداوند را آرزومندم.

رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

 

  • محمدرضا معنوی
  • ۰
  • ۰

انا لله و انا الیه راجعون

 

 

اینجانب این ضایعه را که در آستانه ایام عزاداری فاطمی(س) به وقوع پیوسته است، به خانواده آن مرحومه به خصوص حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور محبوب کشورمان تسلیت می‌گویم و برای آن مرحومه علو درجات در پیشگاه خداوند را آرزومندم.

درگذشت مادر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب

  • محمدرضا معنوی