محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

فرهنگی بازنشسته
محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

آنــکه نــقــاش است و نــقــشی ساخته
با قـلــــــــــــم طـــــرح نـــــویــی انداخته
آنـــکه چون اســـــطــوره های پارســــی
عــیـن و لامـــی را به مــیــــــم افراشـته
آن مــــعــــــلّــــم آن مـــرّبـــــی آن که او
از فــنــونــش عـــالمـــی پـــرداختــــــــه
او عـــزیــــز است و مــقــامــش پاس دار
چـونـکه یــــــــــزدان نـــــام او بــنـگاشته

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده (سوره اسراء آیه 80)

 

همشهریان عزیز ، همکاران ارجمند ، اولیا گرامی و دانش آموزان گرانقدر

 

با سلام و احترام

اکنون که امانت مسئولیت در مدیریت آموزش و پرورش را واگذار نموده و فرصت خدمتگزاری به شما عزیزان از این کمترین سلب شده است ، بر خود لازم و واجب می دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی ، از خدمات بی دریغ و خالصانه همه شما همکاران زحمتکش و عزیزم اعم از اداری و آموزشی تشکر نموده و ایمان راسخ دارم که موفقیت های آموزش و پرورش شهرمان در این سال ها مدیون زحمات شما عزیزان و کاستی های آن بر گردن حقیر می باشد .

خداوند بزرگ و متعال را شاکرم که به این بنده کوچک خود توفیق داد تا برهه ای از دوران عمر خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردمانی بزرگ در زادگاهم سپری نمایم . از این بابت بر خود می بالم و به آن افتخار می کنم . خداوند بیش از همه شاهد است که در طول مدت این خدمتگزاری و مسئولیت خطیر محوله از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننموده و در همه حال فقط به خشنودی و رضایت حق و نیز به کارگرفتن تمامی مساعی و اهتمام خویش و حسن انجام امور وظایف محوله با هدف موفقیت و کسب نتایجی که موجبات رضایت خداوند ، همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز و بزرگوار باشد ، اندیشیده ام و باور قلبی ام این است که اگر لطف و عنایت پروردگار و همکاری و مساعدت همکاران ارجمند نبود هیچ تلاش و کوششی نتیجه نمی داد و مثمر ثمر واقع نمی شد .

بی شک تشکر و قدردانی از تعامل بسیار نزدیک و همکاری بی شائبه همکارانی که همواره خود را مدیون آن ها می پندارم کمترین احترام و سپاسی است که بر این صفحه می نگارم

امیدوارم خاطرات کاستی های به جای مانده از این جانب را با بزرگ منشی خویش به فراموشی سپرده و به جای آن چهره هایی را به خاطر بسپارید که همیشه و در همه حال شما را دوست داشته و به دوستی هایتان افتخار کرده و اکنون نیز به دعای خیرتان نیازمند است.

 

به دعا آمده ام هم به دعا دست بر آر             که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما

 

لحظه لحظه هایتان همواره در سایه سار عنایات پروردگار ، سرشار از خیر و برکت باد .

در پایان از مدیران کل محترم وقت آموزش و پرورش استان ، آقایان مهندس سید محمد لنگری ، عباس سعیدی ، براتعلی حاتمی که در زمان تصدی مسئولیت اینجانب به بنده اعتماد کردند تقدیر می نمایم و همچنین از مسئولین محترم که همکاری نزدیکی با مجموعه آموزش و پرورش داشته اند کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم .

 

این جهان و آن جهان ، هر دو جهان صاحب خداست

من که باور کرده ام تقــــدیر ما دســــــت خداســـت

 

ارادتمند همیشگی شما

محمدرضا معنوی

 

بازنشتگی محمدرضا معنوی مدیریت آموزش و پرورش بجنورد

  • محمدرضا معنوی