محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

فرهنگی بازنشسته
محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

آنــکه نــقــاش است و نــقــشی ساخته
با قـلــــــــــــم طـــــرح نـــــویــی انداخته
آنـــکه چون اســـــطــوره های پارســــی
عــیـن و لامـــی را به مــیــــــم افراشـته
آن مــــعــــــلّــــم آن مـــرّبـــــی آن که او
از فــنــونــش عـــالمـــی پـــرداختــــــــه
او عـــزیــــز است و مــقــامــش پاس دار
چـونـکه یــــــــــزدان نـــــام او بــنـگاشته

  • ۱
  • ۰

 

با توجه به نیاز جوانان به اشتغال ضرورت توچه به هنرستان ها اجتناب ناپذیر بوده و هنرجویان ضمن آموزش های متعارف در رشته های مورد علاقه خود می توانند مهارت های لازم را نیز کسب نمایند که در  جهت گیری آینده شغلی آنان بسیار موثر می باشد .

هنرستان 18 کلاسه امام خمینی (ره) برای مهر 94  با تجهیزات کامل به بهره برداری میرسد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به هنرستان مذکور مراجعه نمایند . 

مزایا این هنرستان داشتن 8 کارگاه مجهز و سالن ورزشی می باشد .

آدرس : پشت میدان بار 

هنرستان - محمدرضا معنوی

نظرات (۱)

  • لیلا انبارلو
  • با سلام و احترام خدمت مدیریت محترم جناب اقای معنوی
    امروز برای اولین بار موفق شدم وبلاگ ارزشمند و پربار شما را ببینم و بسیار خرسندم از این اتفاق خوب که جنابعالی اقدام نموده اید و راه ارتباطی بسیار عالی و صمیمی با تمامی همکاران و پرسنل اموزش و پرورش بجنورد ایجاد کرده اید.
    تمام صفحات وبلاگ را مشاهده کردم اما خواستم به یاد همسر عزیزم معلم فرهیخته و دلسوز این مجموعه علی رامین در صفحه مربوط به 17 بهمن روز از دست دادن ان عزیز یادداشت بگذارم.
    بدون اغراق باید بگویم که او بدون هیچگونه چشمداشت و توقعی فقط به خاطر وجدان کاری و رضایت خدا و دانش اموزان 24 سال خالصانه و صادقانه در خدمت این مجموعه بود و انصافا ارتباط بسیار صمیمانه و دوستانه ای با همکاران و شاگردان داشت و گواه این ادعا شرکت و پیام تسلیت و ابراز همدردی از جانب بسیاری از انان بود که میدانم کاملا قلبی و واقعی بود.

    وظیفه ی خودم دانستم که از شما برای حضور محترمتان در مدت بیماری و روزهای از دست دادن ایشان سپاسگزاری کنم و یاد ایشان را نیز  زنده نگه دارم.

    پاینده و پیروز باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">