محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

فرهنگی بازنشسته
محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

آنــکه نــقــاش است و نــقــشی ساخته
با قـلــــــــــــم طـــــرح نـــــویــی انداخته
آنـــکه چون اســـــطــوره های پارســــی
عــیـن و لامـــی را به مــیــــــم افراشـته
آن مــــعــــــلّــــم آن مـــرّبـــــی آن که او
از فــنــونــش عـــالمـــی پـــرداختــــــــه
او عـــزیــــز است و مــقــامــش پاس دار
چـونـکه یــــــــــزدان نـــــام او بــنـگاشته

  • ۰
  • ۰

پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده (سوره اسراء آیه 80)

 

همشهریان عزیز ، همکاران ارجمند ، اولیا گرامی و دانش آموزان گرانقدر

 

با سلام و احترام

اکنون که امانت مسئولیت در مدیریت آموزش و پرورش را واگذار نموده و فرصت خدمتگزاری به شما عزیزان از این کمترین سلب شده است ، بر خود لازم و واجب می دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی ، از خدمات بی دریغ و خالصانه همه شما همکاران زحمتکش و عزیزم اعم از اداری و آموزشی تشکر نموده و ایمان راسخ دارم که موفقیت های آموزش و پرورش شهرمان در این سال ها مدیون زحمات شما عزیزان و کاستی های آن بر گردن حقیر می باشد .

خداوند بزرگ و متعال را شاکرم که به این بنده کوچک خود توفیق داد تا برهه ای از دوران عمر خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردمانی بزرگ در زادگاهم سپری نمایم . از این بابت بر خود می بالم و به آن افتخار می کنم . خداوند بیش از همه شاهد است که در طول مدت این خدمتگزاری و مسئولیت خطیر محوله از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننموده و در همه حال فقط به خشنودی و رضایت حق و نیز به کارگرفتن تمامی مساعی و اهتمام خویش و حسن انجام امور وظایف محوله با هدف موفقیت و کسب نتایجی که موجبات رضایت خداوند ، همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز و بزرگوار باشد ، اندیشیده ام و باور قلبی ام این است که اگر لطف و عنایت پروردگار و همکاری و مساعدت همکاران ارجمند نبود هیچ تلاش و کوششی نتیجه نمی داد و مثمر ثمر واقع نمی شد .

بی شک تشکر و قدردانی از تعامل بسیار نزدیک و همکاری بی شائبه همکارانی که همواره خود را مدیون آن ها می پندارم کمترین احترام و سپاسی است که بر این صفحه می نگارم

امیدوارم خاطرات کاستی های به جای مانده از این جانب را با بزرگ منشی خویش به فراموشی سپرده و به جای آن چهره هایی را به خاطر بسپارید که همیشه و در همه حال شما را دوست داشته و به دوستی هایتان افتخار کرده و اکنون نیز به دعای خیرتان نیازمند است.

 

به دعا آمده ام هم به دعا دست بر آر             که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما

 

لحظه لحظه هایتان همواره در سایه سار عنایات پروردگار ، سرشار از خیر و برکت باد .

در پایان از مدیران کل محترم وقت آموزش و پرورش استان ، آقایان مهندس سید محمد لنگری ، عباس سعیدی ، براتعلی حاتمی که در زمان تصدی مسئولیت اینجانب به بنده اعتماد کردند تقدیر می نمایم و همچنین از مسئولین محترم که همکاری نزدیکی با مجموعه آموزش و پرورش داشته اند کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم .

 

این جهان و آن جهان ، هر دو جهان صاحب خداست

من که باور کرده ام تقــــدیر ما دســــــت خداســـت

 

ارادتمند همیشگی شما

محمدرضا معنوی

 

بازنشتگی محمدرضا معنوی مدیریت آموزش و پرورش بجنورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">