محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

فرهنگی بازنشسته
محــمدرضا مـعـنـوی ، شهرستان بـــــجـــــنـــــــورد

آنــکه نــقــاش است و نــقــشی ساخته
با قـلــــــــــــم طـــــرح نـــــویــی انداخته
آنـــکه چون اســـــطــوره های پارســــی
عــیـن و لامـــی را به مــیــــــم افراشـته
آن مــــعــــــلّــــم آن مـــرّبـــــی آن که او
از فــنــونــش عـــالمـــی پـــرداختــــــــه
او عـــزیــــز است و مــقــامــش پاس دار
چـونـکه یــــــــــزدان نـــــام او بــنـگاشته

  • ۰
  • ۰

آیین تکریم مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی صبح امروز در سالن حافظ شهرداری بجنورد برگزار شد.

جناب آقای سید محمد لنگری مدیرکل پرتلاش آموزش و پرورش به خاطر حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا و در روز پنج شنبه 28 خرداد جناب آقای سعیدی معاون آموزش متوسطه استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی منصوب گردید .

جا دارد از زحمات بی وقفه جناب آقای مهندس لنگری در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس ، ساخت پروژه های جدید ، هوشمند سازی مدارس ، ساخت خانه معلم و تالار پذیرایی ، تجاری سازی حاشیه مدارس و همچنین کسب رتبه دوم  المپیاد های علمی در مرحله اول بعد از شهر تهران ، افرایش بیش از 300 درصدی پذیرفته شدگان در رشته های پزشکی و پیراپزشکی ، رتبه اول نانو در کشور و ارتقا سطح آموزش و پرورش استان در تراز استان های برتر با قدمت چندین ده ساله و آوردن آموزش و پرورش استان از حاشیه به متن به طوری که در اکثر جلسات کشوری که با حضور وزیر محترم ، معاونین و کارشناسان وزارتی تشکیل می گردید از زحمات برجسته همکاران در استان خراسان شمالی تقدیر به عمل می آمد . این ها بخشی از خدمات جناب آقای مهندس لنگری در ایام 18 ماهه خدمت در سمت مدیرکلی آموزش و پرورش استان می باشد.

ضمنا به آقای سعیدی سرپرست محترم اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی مسئولیت جدید را تبریک گفته و برای این بزرگوار آرزوی توفیقات دارم .

نظرات (۱)

  • دریا و باران
  • چه فایده وقتی که یک قانون جدید اومده که فقط تیزهوشان و نمونه میتونه شرکت کنه تو ازمون ها ی تیزهوشان ؟؟/واقعا یکی که لیاقت داره حقش اینه؟؟
    پاسخ:
    با سلام
    تصویب قوانین به صورت وزارتی بوده یا در سطح استان ها در این خصوص تصمیم گیری می شود .
    البته مدیریت شهرستان بجنورد و مجموعه این اداره با تخصیص امکانات و ارسال معلمین با تجربه و خوب به مدارس دولتی باعث بهبود چشم گیر نتایج کنکور در این شهرستان شده اند که صد البته با همت دانش آموزان و معلیم دلسوز میسر گردیده است .

    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">